llinneaa

Alla inlägg under februari 2010

Av llinneaa - 28 februari 2010 12:55

tjaa   


i want pengar on my mobil :(

jaja ,, nu sitter jag här och tittar på film .

jag har fett tråkigt ! ;o

jao ...

i'm in love !

& bdb är helt jävla knäppt jue !

aah .. idag skulle jag vara med Jill med vi kommer inte hinna för hon skulle med sin pappa till Kristinehamn & träffa nån ;s

aah ,,

pusshejj ;*   

Av llinneaa - 27 februari 2010 20:45

hhhhhej !   

idag började dagen med att jag tp vakna tp ... efter 10 iaf x))

ringde Jill & hon kom till mmig .

Sen tp en halv timme efter jill hade kommit drar vi till kopparbacken ;))

vi lekte efterblivna ,, men jag behöver inte " leka " det efter som jag redan e det x))

sen dreog vi hem till Jill och tp gjorde lite ,,

sen backade chokladbollar . *mums*   

sen stak jag hem direkt för jag och mamma skulle på bio!

Jill fick inte följa med ;'((

hihi , jag & mamma fick västa skratt atacken ,e

fett kul film ..

men nu ska jag och mamma titta på en film vi låna .

hjältehunden från newyork ,,

jag älskar filmen ! ;o

 ja jag SAKNAR älskling   <3 ;*


pusshejj




Av llinneaa - 26 februari 2010 21:33

i morgon blirre väll Jill :D

ska väll inte göra så mkt ..

gå på bio - Farsan   


jaja ..

pusss ;* // eran Liinneaa <3

Av llinneaa - 26 februari 2010 19:46

shaa   

första inlägger på bloggen då ((;

ska försöka blogga nästan varje dag .

jaja ..

idag vakna jag kvart i 10 hemma hos ebba ,,

hon hade redan käkat frulle och fixat dig ((x

jaao ,, im in love .

jag saknar älsklingen min fett mkt (a'

ah , imorn blirre Jill :D

heeeeeeeeejjdåå   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


alltidsammalinnea @ gsm .
jag heter linnea och är tolv små år. nej men , jo . HaHHHAAA , vad vill du ?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards