llinneaa

Alla inlägg under april 2010

Av llinneaa - 18 april 2010 21:28

tack för helgen (L)

hejhej (:

idag började det med att jag vakna , sen år jag frukost , stack till Jill .

Sen stack vi till tivolit .

träffa Emma o Gurra o Johanna .

 Jill åkte inga karusseller men jag o emma åkte en liten bergodajbana .

haha vi hade ett bälte över oss , och när vi skulle gå ut kom vi inte loss , så vi fick åka en gong till gratis (Y)(L)

sen har jag vunnit 7 saker lör-sön .

sen van jag två åt jill o sen van ho' en själv .

sen var det godisregn och massa haha jag fick tp bara 15 godisar tp xD sen har jag inte gjort så mkt mer .

 

jajja puss ;* // llinneaa   

Av llinneaa - 17 april 2010 21:35

hhhej (LL)

idag var man på tivoli med bästa .

vi gick harry potterhuset .

van 5 saker åt mig o 2 saker van jag år Jill ((:

vi gjorde inte så mkt mer .

träffade några personer .

årkar inte skriva mer snart ,

men efter tivolit var vi med gustav .

Vi gjorde inte så mkt .

Jill åkte hem 21 , Gustav åkte hem 22:30 :D


godnatt // llinneaa   


Av llinneaa - 16 april 2010 22:27

tjja [aa]


skolan :

hemkunskap

arbetschemaa (stavning)

klassråd

skrev i skoldagboken

bild

lunch + rast , stack till hk:n hade glömt min väskaxD

arbetschema

klassenstimme


jao ,, dä var allt ((;

sen efter skolan stack jag och emma hem till henne ,

sen hem till mig . Titta på tv m.m .

Sen fixa vi oss till discot , pappa skutsa oss .

träffa Ida och Mickiiss , skiiiit kul !

sen stack man hem och nu ligger jag här .


puss // llinneaa  



yess , i like him ;$ <'3

Av llinneaa - 15 april 2010 21:50

tack islands-vulkan :(


det har blivit värsta vulkan utbrottet på island , och då är det aska i hela luften . I sverige också faktiskt )): . Så flygplan får inte åka så folk är fast utomlands . ;e stackars dom ;o ;e .

tänk om jag inte kan åka t NY bara för dä .

haha då bombar jag sönder den (i'

________________________________________________________________________


pussiiii // llinneaa   

Av llinneaa - 15 april 2010 21:23

hhhheejjjjj ( L )

jag årka inte blogga igår , var faktiskt jätte trött .

så jag skriver nu ist :


igår :

åkte till skolan , hade :

idrott (var inte med)

tystläsning

rast

elevens-val

tystläsning

lunch+ raast

sv

no hos JN

slu (;

sen åkte jag hem o var med min Jill ( K )


idag i skoln o efter : 

matte / halva klassen hade SET ( min grp ) , sen hade jag o V pratövning i eng;e det var fan mega skojjitt ju ((: ,,     hhhhha vi äger Vilma (H)

idrott (var inte med )

vet inte

lunch+rast

SO

musik/SO

SO/musik

slut (;

sen åkte jag hem o massa stack te mamma sen te alleexx drog ut .

sen stack jag hem till pappa , åt .

nu ligger jag här!   


puss ;*//   linnneeaaaa

Av llinneaa - 13 april 2010 16:11

hhej (L)

ajj min arm kan jag börja med :(

idag vakna jag såklart xd

titta på tv , åkte o handla , titta på tv , fika , titt på tv , åt mat , satt vid datorn .

nu är jag i mitt rum md emmaaaa o jilllll (K)

i morgon ska jag te skolan .

haha niiiccceeee <3

hheejjdå skriver mer i morgon efter skolan .

pppuuusssssssss <3


Fn , Linnea du får inte bryt armen ;'(    / Jill <3

Av llinneaa - 10 april 2010 11:17

hejjj (K)

 

men nu är jag hemma hos emma och snart ska vi gå ut och hoppa studsmatta ! ;))

sen ska vi väll göra något kul .

jaja ,,

skriver mer ikv får vi hoppas .


pusss // llinneaa   

Av llinneaa - 2 april 2010 23:42

hejj <3

idag vakna man kanske halv 10 gick upp och la mig pappas säng och gossa med Kippis . Sen smsa johanna och jag gick och mötte henne när jag hade fixat mig och sånt . sen tog vi bussen till stan och gick av på fel ställe(: men det var bara kul . sen när vi kom till ÖoB och det där så gick vi till leklådan , för johanna skulle köpa pricent till hennes lossas lillebror . sen gick vi till ÖoB och jag köpote en bok och lite saker till boken . Sen köpte jag ett par skor . sen gick vi till Mc och åt . Sen kom pappa och hämta oss och vi åkte till en godis affär . Sen kom vi hem och då kom ebba . och vi satt vid datorn . sen åt jag tacos , och efter det gick vi ut och massa .


puss & kram // llinneaa   


Presentation


alltidsammalinnea @ gsm .
jag heter linnea och är tolv små år. nej men , jo . HaHHHAAA , vad vill du ?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards