llinneaa

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

varit oaktiv för tt ...

Av llinneaa - 27 november 2010 22:27

jag inte årkar blogga . :) 


aja , men igår var det klassdisco det var sådäääääär.

roligare än det förra iallafall . 


men idag vaknade jag halv2 & stack till pappa . 

nu tittar jag på något random på 3.an . 

juste , jag var med Jill förut också , 


IMORN SKA JAG & JILL TILL MARIEBERG , FIFAN ;D

INGEN smsar efter som min mobil e stööörd . 


pussss , ;* 


  

HAHAHHAHHHAAAHAHAHHAAHHHAHHAHAHAHAHAH , förlåt Jill ):

men jill e as snygg när hon nyser   


Puss era ärtor . 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av llinneaa - 25 mars 2011 15:11

nej, jag har delvis inte årkat, sedan har jag bloggat här : www.searches.devote.se så där står det lite om vad jag gjort.   kanske ska börja blogga här igen, puss ...

Av llinneaa - 1 januari 2011 01:05


Ja, första januari. hihi, har tittat op yvärkerier ( stav. ) med pappa. pratat med jill & mamma på telefonen. orkar inte skriva mer. puss        ÅH vad fin bild ;*  ...

Av llinneaa - 26 december 2010 00:21

Jag har jätte tråkigt fukkkkkkkkkers. skoja, fast jo.   nu har jag hittat en ny låt, jag älskar. lyssnar på den 200 ggr / dag vafan.   den heter: HighWon - från hjärtat vavavavavavaavvav ? inte lika tuff nu va ?  nej juste, tigg int...

Av llinneaa - 22 december 2010 11:20

ah , nu är jag med jill ..... fukkers. skoja , men JO. jag är cool , & j. vi slutade 10 idag & ja. så .    idag nyser jag mycket.. & är förskyld.   DUMMADIMMADOMMA EMMA SMITTAT MIG ! haha , loveu.   nu äter jag tårta .  hejd...

Av llinneaa - 14 december 2010 19:27

detta var min DRÖM , som jag gjorde till en novell.   jag stog ensam på klippans kant och tittade ut över världen . vatten . Överallt . jag hade förlorat att jag hade , allt jag ägde , inga minnen , stog där i ett linne & shorts , med en nalle i ...

Presentation


alltidsammalinnea @ gsm .
jag heter linnea och är tolv små år. nej men , jo . HaHHHAAA , vad vill du ?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards