llinneaa

Alla inlägg under november 2010

Av llinneaa - 27 november 2010 22:27

jag inte årkar blogga . :) 


aja , men igår var det klassdisco det var sådäääääär.

roligare än det förra iallafall . 


men idag vaknade jag halv2 & stack till pappa . 

nu tittar jag på något random på 3.an . 

juste , jag var med Jill förut också , 


IMORN SKA JAG & JILL TILL MARIEBERG , FIFAN ;D

INGEN smsar efter som min mobil e stööörd . 


pussss , ;* 


  

HAHAHHAHHHAAAHAHAHHAAHHHAHHAHAHAHAHAH , förlåt Jill ):

men jill e as snygg när hon nyser   


Puss era ärtor . 

Av llinneaa - 19 november 2010 23:47

ja , jag glömmde skriva :

på minirox så var det en dansare där , 

då tog han några ifrån ringen en itaget , sen en ny . 

sen blev det JAG o.o


aspinsamt ju ..

dog typ </3

Av llinneaa - 19 november 2010 20:52

ja hej . 

idag var jag i skolan & ja . tråkade sönder . 

på so jobbade jag ingenting . 

jg splade fotboll i ett rum ist . :)

sen fick vi glass och godis för en i klssen fyller år . 

'sen var jag på minirox´s.

& ja . 


jag såg vääääääääärldens sötaste kille där . 

som jag sett förut . 


nästa gång ska jag fan säga hej >.<

jag har varit oaktiv typ .


puss //

  

Av llinneaa - 12 november 2010 22:17

ja , idag efter skolan var jag med Maria & Emma . 

vi var hemma hos emma & titta på tv & år kaka ;D

men ja , Maria & jag diskuterade om hur det skulle vara om 

hon och jg var syskon . 

jag bah : 

- gud vad jobbigt att ha dig som syster maria . 

haha ):


sen så slog jag henne 24/7 . 

/ nöp henne hela tiden :DDDDDDDDDDDDDDDD


men nu sitter jag vid datorn . 

UTAN MSN : '''''' //////////////////// 


jaja , jag älskar er Maria & emma . <3


jag älskar dig , men ja . 

lite gammal bild . 


Av llinneaa - 10 november 2010 15:19

ah DS

men iallafall.

idag var det svinhalt på marken , så när jag gick till skolan med erica , alex & marcus drog jag mig D:

sen så hade tydligen en fröken trillat på parkeringen & fick åka till akuten . 

hon har kanske brutit handleden o.o


men iallfall , 

i skoln hade vi idrott & historia och lite så . 

på idrotten spelade vi fotboll & jag stog målvakt en gång . 

LÄSKIGT ! , men jag släppte inte in några mål illafall :)


men ja , nu är jag hos pappa . 

& sitter vid datorn xd


puss . <3

Av llinneaa - 6 november 2010 16:48

nu sitter jag i vardagsrummet & har fett med tråk . 

ja , men typ.

idag har jag inte gjort något specielt .


ååårkar inte skriva mer . 

puss.



muuuuums :)

Av llinneaa - 4 november 2010 23:03

nej , pappa har laddat över alla bilder ifrån datorn till ett minne .

så denna bloggen blir lite tråkig utn bilder ett tag .


men if , idg åkte jag hem ifrån min mormor .

sen har jag suttit vid datorn & varit med jill .

sen kom min lossas syster ;*


nu tittar vi på film & jag bloggar & lite så (:


puss ;*

Av llinneaa - 2 november 2010 22:47

varje dag tillsammans , vi byggde ett liv , 

men du lämmnade mig ensam kvar och hogg

i ryggen en kniv . 


--------------------


lol . fick det från en låt.


men idag vaknade jag på en säng , brevid jill . 

misstolka inte , tack . 

men jajajajja . 


sen ifrån 19 - 22 var jag och jill och gustav på boda borg . 

ah eller boda boooo , fett kul . 

haha & en ''häxa'' försökte skrämma oss . 

hon titta på mig och jag var jätte glad och vinka till henne.

jag sa hej jätte mycket , men hon bara glodde på mig .

sen gick hon , hon e min beeestis faktiskt (a) 

jag sa hej typ 64892645 ggr , men hon svarade inte o.o

sen gick jag och rimma , ):

medans jag simma . 

HAHA . lol .


nu ligger jag i min säng med datorn i knät.

puss ;* /

haha , lite liten , men ah ): 

juste , jag är brunetten (:

Presentation


alltidsammalinnea @ gsm .
jag heter linnea och är tolv små år. nej men , jo . HaHHHAAA , vad vill du ?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards