llinneaa

Alla inlägg under september 2010

Av llinneaa - 30 september 2010 20:56

hej ,

idag började dagen med skola . språåkval , haha fail .

men jag jobbade med maria , haha kuuuuuuuuuuuuuul :D

nej men jo typ tjaaaa 0.0

men emma var inte i skolan i dag   

och jag som tänte ge henne sin present idag juee . :(


men antagligen kommer hon till skolan i morn ^^


hahaha fail ^^


nä men pussi ;*


puss och kram skumm banan ;* /

 





puss på min saknade gullunge , puss på'na <3


 


en liten skit på bilden :D

hehe vad söt hon är .

min skitkorv ^^


Av llinneaa - 28 september 2010 21:45

hej . (:

idag operade jag armen , mina spikajag hade i armen var bröna och såg ut som stick pinnar o.o

lägger nog ut en bild på dom när jag laddat över till datorn :)


men nu tittar jag på tv , och kommer integå till skolan i morn .



puss /

 

Av llinneaa - 27 september 2010 21:41

haha fail rubrik men ah ;*


----------------------------------------------------------------


nu har jag kommit hen ifrån johanna för typ några timmar sen . 

i morn ska jag operera mig så jag och pappa har varit och köpt en tidning & lite godis som jag kan äta efter operationen i morn . 

jag ska operera mig vid 9-10 på morgonen och får inte äta NÅGONTING före :'( 

jag är ju vråååååååååål hungrig nu .   

men jag har iaf duchat och suttit vid datorn . :) 


kommentera och du e best , okeyy ? :DDDDDDD


puss / 

  

Av llinneaa - 27 september 2010 14:45

nu är jag hos johanna och vi kom precis hem ifrån skolan .

haha hej :D

nä men nu sitter vi och pratar och så lixom dah.

hahah nä skoja bara .


puss /


  



lite bilder på emmusi och juhannusi :D


  


lilla emmusi :D ( uppe )



lilla johannusi :D ( uppe )   

Av llinneaa - 19 september 2010 15:25

hahah nej :( 

jag ska bli bättre era hönor ;* 


jaja iaf . 

nu sitter jag i mitt rum med emmsi & vi har två olika laptopar . 

emma har jonathans & jag har mig . 

sen vet jag inte vad vi ska hitta på . 

kanske dra ut & göra saker eller något ..


kram //   

Presentation


alltidsammalinnea @ gsm .
jag heter linnea och är tolv små år. nej men , jo . HaHHHAAA , vad vill du ?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards