llinneaa

Alla inlägg under mars 2010

Av llinneaa - 26 mars 2010 21:42

tjjjjjjjjjja :*

kan börja med att säga att skolan var fett bra (Y)

haha jag spela spel , färja häftmassa , hade biblotek , m.m !

hha jag gjorde ingenting annat än att "leka" .

yesyes ..,

sen efter skolan gjorde vi massa !

sen stack jag & Emma & Gurra till Maria ,,

ahahaha ;e

Maria är rolig xd

när jag Gustav & emma var på väg hem såg vi en stulen moppe , så då kom det några andra som ringde polisen och massa .. ;ss

aah fett bra dag [yy'

jaja puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss ;*   

.

Av llinneaa - 20 mars 2010 23:35

hujj ;*

dagen började med tt jag gick upp och massa ,,

sen åkte vi till arken zoo och köpte saker till Kippis .

Sen var jag md mina sötnosar Emma & Johanna <3

vi gjorde massa .

Sen kl 7 tp tittade jag pappa och bror på : 2012

sen när filmen var slut tp 20 i 10 tittade jag på ice prinsses ,

sen när den var slut halv tolv så slog jag på filmen : the perfect man

så jag tittar på den nu ,,


puss // Linnea   

Av llinneaa - 16 mars 2010 21:23

hej <3 :*

dagen började med skolan och blahblah ..

sen efter skolan följde Johanna & Emma med mig hem (Y)

jag älskar er era bond-flickor . <3

lämna mig aldrig , lova ?!

jaja sen kl 6 skulle vi på nånting på skranta ,, thihi kul .

Jaja sen hem till emma kl 7 sen kl 8 ungifär stack jag hem och åt och massa .

Nu ligger jag här och ska hämta kippis ,,

puss <3   

Av llinneaa - 13 mars 2010 15:10

shaa <3

dagen började med att jag vakna lite över 8 .

sen satt jag mig vid datorn och BLABLABLAH .

nu sitter jag här med Jill och vi tittar på film ((: 

sen ska hon me mig på fotbollen (Y)


puss ;*   

Av llinneaa - 5 mars 2010 20:39

hhej

dagen blev liksom bäst kan man ju börja med :P

för först på hem kunskapen fick jag jobba med bästisen vilma då ((:

sen hade vi data efter hemkunskapen ,, jaja efter det skulle jag till skolans kurator då ://  fett snäll ä hon ..

och sen gjorde vi lite mer ;)

sen gick jag hem satt vid datorn sen kl 15.00 gick jag till Emma & Johanna och vi jorde massa <3 älskar dom :o


jaja snart ska jag nog se på titanic (stavning) !

puss    // llinneaa <3


Av llinneaa - 4 mars 2010 21:35

hejj typ ?

idag blev det skola .

Jag årkar inte gå mer utan dig ..

jaja efter skolan gick jag och Emma hem till henne , tog mellanmål och satt oss framför tv:en och tittade på ghost nånting .

sen gick jag hem gjorde lite matte , sen mål jag naglarna !

sen stack jag till fotbollen ((:


pusss :*   

Av llinneaa - 3 mars 2010 20:32

hejjjsan    

idag blev det skola ...

hattar'en !

jaja ...

Sen efter skolan följde Johanna med mig hem ((:

vi gjorde inte så mkt .

aahjja ,

nu ska jag bara se på film och mysa lite [mp.


puss ;*



Presentation


alltidsammalinnea @ gsm .
jag heter linnea och är tolv små år. nej men , jo . HaHHHAAA , vad vill du ?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards