llinneaa

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av llinneaa - 4 oktober 2010 22:30

haha ohfan jag har 17 besökare idag .

rekord för denna månad fan :D


fortsätt att besöka min blogg ärtor (YY)

nej men idag har jag inte gjort något spc.

typ vid 2-halv tre tiden stack jag hem till pappa .

han har köpt :


tre tröjor .

fyra par trosor ;$

haha läppbalsam med svampbob kork . :)

en ny jacka .

en ny mössa.

tre vantar .

två par jeans .

två sjalar .

ett nytt minneskort 4 gig


inget mer trorjag ^^ :) ( han köpte det ifrån ullared )

men jao , nu sitter jag vid datorn & lyssnar på musik & ska fixa lite på bloggen.


puss . /

alltidsammalinnea


( just nu är jag på pappas dator för min är på lagning så jag kan inte ladda över den där alltidsammalinnea bilden . ;( )


men ja .


jag saknar dig.



ett hjärta av ren snö , är ett hjärta att dö för.

snälla kom tillbaka .


Av llinneaa - 4 oktober 2010 11:48

ja nu är jag hemma ifrån skolan .

jag kunde inte sova inatt så ja .

just nu väntar jag på atyt carro ska logga in på msn igen .


hihi puss

Presentation


alltidsammalinnea @ gsm .
jag heter linnea och är tolv små år. nej men , jo . HaHHHAAA , vad vill du ?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards